Så det matcher


Jeg er nået at blive fan af dét der Andes-garn. Pind 9 og det går bare derud af! Jeg er blevet lidt fanget af at lave sjalttørklæder. Altså ikke et decideret sjal, men heller ikke et decideret tørklæde. En mellemting. Så dem får I at se flere af.

Jeg har taget teknikken med at strikke snoninger uden snoningspind til mig - det går meget hurtigere og er slet ikke så svært, som jeg først troede. Se evt. her, hvis du vil læse mere om det.

Her har jeg strikket fra spisen og op - med mange udtagninger, så det blev langt og med vendepinde, så det blev endnu længere. Et improviseret snoningsmønster og ellers bare retmasker for alle pengene. Det skal nok give varme og glæde, når vinden suser og sneen pisker på kinderne til vinter - sammen med pandebåndet fra sidste indlæg.



4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det ser rigtig godt ud.

violykke sagde ...

Begynder du at farve garn igen ? Og sælge ?

dqpage sagde ...

super flot tørklæde.
Glæder mig til at se flere ;o)

Micha sagde ...

lækkert tørklæde :)
KH Micha